Lue keskustelun säännöt.
Ei jumalauta tätä cringen määrää Euroviisuista..
12.05.2016 |
Pakko vaihtaa kanavaa.Esitetään jotain amerikkalaisia 0:lla karismalla. Ketä helvettiä tuokin koko paska edes kiinnostaa?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
"Cringe" sanan käyttö suomen seassa aiheuttaa mulla eli meitsillä pahaa cringeämistä ja feispalmaamista.
Aivan! Varsinkin kun suurin osa suomalaisista lausuu sanan "krinsh" :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"Cringe" sanan käyttö suomen seassa aiheuttaa mulla eli meitsillä pahaa cringeämistä ja feispalmaamista.