Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surkeat kotisivut, Viking Line

Seilori
06.05.2016 |

Kyllä kyrsii. Tilasin? 3 pvä Tallinnan risteilyn loppukuusta itselleni ja ystävälleni; erikoishintaan. No, kotisivut olivat sillisalaattia, mutta lopulta pääsin oikeaan kohtaan. Mainosta torniin, kiertoajelulle, ateriapaketteja lykkäsi, mutta itse matkan varaaminen tuntui olevan se toissijainen juttu.
Viimein pääsin loppusummaan, mutta kas, matkaan oli lisätty ateriapaketti. Yritin peruutella ja lopuksi näyttöön ilmaantui palautelomake, johon kirjoitin kommenttini ja yhteystietoni. Samalla pyysin varmistuksen varaukselleni. Ei vastausta. No, aamulla tsekkasin Vikingin tston osoitteen; eli vain Katajanokalla. Eli soitin Vikingille. Tuntuvat mainostavan melkein 2€ puhelujaan.
Puhelimen päässä oli "hoono soomi" henkilö, jolle kerroin asian. Eli varausta ei ole voimassa, palautettakin voi antaa vain sivujen kautta. No, palaute vaatii varausnumeron, jota yritin saada. Surkeeta, että ainoa väylä antaa kirjallista palautetta on netissä kirjoittelu.
Valehtelematta, tuhlasin TUNTEJA aikaani saadakseni asiani hoidettua. Vieläpä lomatuntejani. Minulta vaihtui matkan järjestäjä, olen ollut Vikingin kanta-asiakas. Eli summa summarum: Sivuihin ja asiakaspalveluun kannattaa todella panostaa. Turhaa syöttää jatkuvasti tarjouksia sähköpostiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mokasi, niillä on erittäin hyvät ja toimivat sivut vrt. Silja

Vierailija
2/3 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin näyttää olevan "toimivat"; edellisenkin kerran tilatessani jouduin säätämään. Ja olen kyllä tilannut netistä lentoja, matkoja hotelleja...useasti vuodessa.  Joten kokemusta on.

Helppo väylä antaa asiakaspalautetta kyllä edesauttaisi, ei näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Siljalla on surkeammat sivut ja online-varausjärjestelmä. Tästäkin huolimatta mulla on Siljan Club One gold -kortti, kun itse laivat (Serenade ja Symphony) ovat mielestäni parhaat tämän hetkisistä Itämeren purkeista, joilla pääsee Tukholmaan.