Lue keskustelun säännöt.
Oletko onnellinen?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En. Erosin vuodenvaihteesta, ja sen jälkeen en ole ollut todella onnellinen. Asiat ovat sinänsä hyvin, ja teen ihan kivoja asioita, tapaan paljon kavereita ja harrastan, mutta se perusonnellisuus sieltä taustalta puuttuu. Olen vaillinainen.
Joo, komennan itseni olemaan erittäin onnellinen.