Lue keskustelun säännöt.
Nyt se kerrottiin radiosta! Jonka jo tosin tiesinkin.
20.06.2007 |
Työkavereiden avioliitot kestää paremmin kuin muut....
t: työkaveriinsa 10 v sitten rakastunut, yhä onnellisesti yhdessä
Kommentit (5)
Kiva kuulla, että kestää sitten heilläkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meilläkin suhde kestänyt jo 11-vuotta...
molemmat tosin ollaan osiltamme naimisissa
Meitä on osastolla kuusi ja vain minä olen eronnut. Muut edelleen tahoillaan naimisissa.