Lue keskustelun säännöt.
Mies kyseli miksei saanut pihviä :O
14.03.2016 |
Ei me kotona koskaan mitään pihvejä syödä. Kerran tein jauhelihapihvejä mutta niistä tuli vain valituksia "miten pieniä ja rumia röpelöisiä" niin en tehnyt enää toiste.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
BEEF AND BLOWJOB DAY!!!