Olen vegaani!
En ole päässyt asiasta mainitsemaan koko päivään ja meinasin räjähtää. Kiitos.
Kommentit (14)
Lihansyöjillä ei ole onneksi tommosia ongelmia.
Niin mäkin! Ja ei ne oikeat vegaanit sitä toitota
Vierailija kirjoitti:
En ole päässyt asiasta mainitsemaan koko päivään ja meinasin räjähtää. Kiitos.
:))
No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/
Pistä ap parhaat vegaanisivustot ja keskusteluryhmät tällaiselle newbielle.
Vierailija kirjoitti:
No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/
Hyi hitto, miten sä oot viel hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/
Hyi hitto, miten sä oot viel hengissä?
Mä olen vähän niinku kissa...9 elämää. Ja niin kuin tiedät, hengissä pysyy (luojan lykky) paremmin ilman lihamössöä. Mutta myönnän, kyllä tällä kertaa otti koville, eli kiitos sulle aloituksesta niin että minäkin sain vähän ilmotella. Pelastit yhden hengistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/
Hyi hitto, miten sä oot viel hengissä?
Mä olen vähän niinku kissa...9 elämää. Ja niin kuin tiedät, hengissä pysyy (luojan lykky) paremmin ilman lihamössöä. Mutta myönnän, kyllä tällä kertaa otti koville, eli kiitos sulle aloituksesta niin että minäkin sain vähän ilmotella. Pelastit yhden hengistäni.
Yhdessä järjestäytynyttä massamurhaa vastaan ja paremman maailman puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Te ootte sairaita
Mitä, mitä? Ei mulla ainakaan kuumetta ole. Eikä edes zika oo tarttunut. Hähhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/
Hyi hitto, miten sä oot viel hengissä?
Mä olen vähän niinku kissa...9 elämää. Ja niin kuin tiedät, hengissä pysyy (luojan lykky) paremmin ilman lihamössöä. Mutta myönnän, kyllä tällä kertaa otti koville, eli kiitos sulle aloituksesta niin että minäkin sain vähän ilmotella. Pelastit yhden hengistäni.
Yhdessä järjestäytynyttä massamurhaa vastaan ja paremman maailman puolesta.
Niinpä. Kyllä se tästä muuttuu...paremmaks ja paremmaks. Jokainen tuleva sukupolvi on viisaampi kuin edellinen. <3
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjillä ei ole onneksi tommosia ongelmia.
Näyttäisi olevan. Ainakin tämän palstan ja facebookin vegaanijuttuja selatessa siltä vaikuttaa.
Jotkut kasvikset muodostavat kaasuja. Parasta välillä päästellä paineita.