Trivago: Sama hotelli, sama kokemus -> kaksi hintaa?
"Sama hotelli. Sama kokemus. Mutta kaksi hintaa."
Mitä järkeä?
Kommentit (12)
No, Trivago löytää edullisemman hinnan samalle hotellille. En ymmärrä, mitä et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se järki, että hinta vaihtelee sen mukaan, koska ja miten huoneen varaa.
Eihän kokemus sitten ole sama, jos varaa eri aikan ja eri tavalla :)
Tarkoittaako se kokemusta, jonka saa hotellista? Vai kokemusta jonka saa varatessa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako se kokemusta, jonka saa hotellista? Vai kokemusta jonka saa varatessa?
No hotellia. Haloooo.
Miten voi olla useita eri hintoja samaan hotelliin, samalle huoneelle, samaan aikaan?
Jaagobbi kirjoitti:
Miten voi olla useita eri hintoja samaan hotelliin, samalle huoneelle, samaan aikaan?
No sehän tuli siinä yhdessä mainoksessa esille, että pukumies maksaa enemmän kuin hippinuorukainen.
Jaagobbi kirjoitti:
Miten voi olla useita eri hintoja samaan hotelliin, samalle huoneelle, samaan aikaan?
Eri sivuistoilla on eri hinnat
Onhan Finnairilla samaan koneeseen eri hintoja. Sama juttu esim. Norwegianilla. Ihan riippuu siitä milloin ostat liput.
Joo, hyvät on hintavertailut. Ei taatusti maksa 700 € yhdessä 5* tähden hotellissa huomiseksi varattu yö Kreetalla. Kysyin respasta kavereiltani sitä ja n. 300 € saisi huoneen, johon kuuluu aamiainen ja merinäköala. Hiukan saa maksaa ilmaa.
Jaagobbi kirjoitti:
Miten voi olla useita eri hintoja samaan hotelliin, samalle huoneelle, samaan aikaan?
Onhan niitä esim. Scandicin omien sivujen kautta voi varata huoneen edullisemmin ilman peruutusmahdollisuutta hyvissä ajoin. Eihän se hinta ole mikään sellainen ominaisuus ettei se voisi vaihdella.
Aina, kun varaan huoneen vertaan hinnat Trivagon, Booking.comin ja hotellin omilla sivuilla.
Vaikka se järki, että hinta vaihtelee sen mukaan, koska ja miten huoneen varaa.