Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäisikö huolestua itsestään?

Vierailija
10.04.2007 |

Olen lopen kypsä mieheeni ja hänen vanhempiinsa ja toivon mielessäni, että he kuolisivat - onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia ajatuksia ?

123

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mitä uusi elämä toisi tullessaan. Ja tiedän, aivan törkeää ja p***** ajattelua, ansaitsisin itse kuolla!

Vierailija
2/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki niitä ajattelee, ainakin joskus harvoin ja hiukan aikaa. Itsekin tunnustan joskus ajatelleeksi, mutta onneksi ajatella saa, ne ei tapa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukset tulee yhä vaan useammin ja useammin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi