Joonas Nordman jättää Putouksen!
Eikä, paras näyttelijä, koomikko ja imitaattori koko ohjelman historiassa!
Kommentit (11)
Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.
Matti Matti Matti! Voitathan putouksen?
Harmin paikka, on niin lahjakas! Toivottavasti saa oman ohjelman tai toivottavasti häntä nähdään pian muuallakin!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.
Puhui tuossa artikkelissa, että haluaisi oman ohjelman tai käsikirjoittaa porukalla uutta ohjelmaa!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.
No ei varmasti jätä. Sehän on hänen työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.
No ei varmasti jätä. Sehän on hänen työnsä.
Näyttelijä voi työskennellä vaikka teatterissa. Ei ne kaikki telkkarissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.
No ei varmasti jätä. Sehän on hänen työnsä.
Näyttelijä voi työskennellä vaikka teatterissa. Ei ne kaikki telkkarissa ole.
Joonas Nordman ei ole koulutettu näyttelijä, hänhän on nimen omaan luonut uraansa telkkarissa sekä käsikirjoittajana että näyttelijänä.
Siihen loppu poliittinen komiikka Putouksessa :/
Ehkä muuttaa vielä mielensä, kun kansa niin kovasti tykkää! :)
"Se Joonas Nordman on jotenkin karvanen. Se näyttää siltä, että sillä kasvaa karvoja kaikissa omituisissa paikossa. Niinkun silmämunissa. Joo, silmämunakarvoja!"
Harmi.
Mutta sitä ennen hän varmaan voittaa myös tämän kauden :)