Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joonas Nordman jättää Putouksen!

Vierailija
10.12.2015 |

Eikä, paras näyttelijä, koomikko ja imitaattori koko ohjelman historiassa!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1449579329109.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi.

Mutta sitä ennen hän varmaan voittaa myös tämän kauden :)

Vierailija
2/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Matti Matti! Voitathan putouksen?

Vierailija
4/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka, on niin lahjakas! Toivottavasti saa oman ohjelman tai toivottavasti häntä nähdään pian muuallakin!

Vierailija
5/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.

Puhui tuossa artikkelissa, että haluaisi oman ohjelman tai käsikirjoittaa porukalla uutta ohjelmaa!

Vierailija
6/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.

No ei varmasti jätä. Sehän on hänen työnsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.

No ei varmasti jätä. Sehän on hänen työnsä. 

Näyttelijä voi työskennellä vaikka teatterissa. Ei ne kaikki telkkarissa ole.

Vierailija
8/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Joonasta tullaan näkemään muissa ohjelmissa. Olisi sääli, jos hän jättäisi television kokonaan.

No ei varmasti jätä. Sehän on hänen työnsä. 

Näyttelijä voi työskennellä vaikka teatterissa. Ei ne kaikki telkkarissa ole.

Joonas Nordman ei ole koulutettu näyttelijä, hänhän on nimen omaan luonut uraansa telkkarissa sekä käsikirjoittajana että näyttelijänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen loppu poliittinen komiikka Putouksessa :/

Vierailija
10/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muuttaa vielä mielensä, kun kansa niin kovasti tykkää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se Joonas Nordman on jotenkin karvanen. Se näyttää siltä, että sillä kasvaa karvoja kaikissa omituisissa paikossa. Niinkun silmämunissa. Joo, silmämunakarvoja!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän