Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuma peruttu, lipun hinta palautetaan. Miksi ei muita kuluja?

Vierailija
30.10.2015 |

Onko oikein että maksan lipuista 78 euroa, järjestäjä peruu tapahtuman, saan takaisin vain 73 euroa. Eikö se viisi euroa pitäisi jäädä jonkun muun tappioksi kun lipun ostajan?

Harmittaa että menu peruuntui, ja suunnitelmat muuttui. Sitten vielä menetin rahaakin, ok, vitonen ei ole iso summa, mutta hienosti lippupalvelu tienaa tälläkin jos kaikilta jätetään extrat palauttamatta.

Ei oo reiluu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks se vitonen jotain toimitusmaksuja? Pistä palautetta lippupalvelulle! Ei me täällä voida asialle mitään. Lippupalvelu on kylläkin ihan peestä. Niiden Ärrältä nouto ei toimi melkein ollenkaan. Sanovat vain, että käy Ärrältä hakee, vaikka tietävät, että sovellus on rikki. Kiva myyjän siinä todeta, ettei voi tehdä mitään, vaikka lippupalvelu sanoo toista. Ja asiakas ei saa lippuansa ajoissa. Paska firma.

Vierailija
2/5 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikein että maksan lipuista 78 euroa, järjestäjä peruu tapahtuman, saan takaisin vain 73 euroa. Eikö se viisi euroa pitäisi jäädä jonkun muun tappioksi kun lipun ostajan?

Harmittaa että menu peruuntui, ja suunnitelmat muuttui. Sitten vielä menetin rahaakin, ok, vitonen ei ole iso summa, mutta hienosti lippupalvelu tienaa tälläkin jos kaikilta jätetään extrat palauttamatta.

Ei oo reiluu.

Varmaan se lippu maksoi 73€ ja vitonen oli joku toimituskulu tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki välittömät kulut peruutuksista tulee korvata, mutta varmaan moni firma jättää maksamatta ilman eri vaatimusta. Säästää paljon jos vain joka 30. asiakas vaatii sen vitosen.

Osa vaatii varmasti aina muitakin kuluja, joten eiköhän he ole tottuneet selvittämään noita asioita ja tiedä tarkkaan mitä kaikkea he lopulta joutuvat maksamaan, kun asiakas vaatii ja joku ehkä riitauttaakin.

Vierailija
4/5 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippupalveluhan ei voi olla vastuussa tapahtuman peruuntumisesta. Toimitusmaksu on maksu siitä palvelusta, että lippupalvelu toimittaa lipun sinulle. Lippupalvelu on hommansa hoitanut, joten sen ei tarvitse rahaa tietenkään palauttaa. Eihän postikaan palauta asiakkaille postikuluja, jos postitettu tuote on väärä.

Vierailija
5/5 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan ettei niitä takaisin saa. Lippupalvelun sivulla lukee että :

Peruuntuneen tilaisuuden asiakkaalle palautetaan lipun hinta, mutta lippupalautuksissa ei palauteta toimituskuluja ja mahdollisia postituskuluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi