Lue keskustelun säännöt.
Juomapelejä?
25.09.2015 |
Illanistujaisiin mukavia juomapelejä? Ei mielellään sellaista että otetaan vain rynnäkkökänni. Ajatuksena siis istua iltaa ihmisten kanssa, joista osa ei tunne toisiaan ja tämä voisi olla sopiva tapa tutustua muihin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla