Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tienaan 74000vuodessa
11.09.2015 |
Ja joudun nyt seuraavana kahtena vuonna maksamaan 2 e kuukaudessa lisää veroja. Se tekee kuitenkin 24 e vuodessa.
Missä on muiden osuus näissä talkoissa?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:01"]Oletko varma, että joudut? Tänään Hesarissa puhuttiin 80000 euron vuosituloista... Toisaalta eilen jossain laskurissa 6000 euron kuukausituloilla joutui pulittamaan 54 euroa lisää vuodessa.
[/quote]
On se jännä. Miten voin suunnitella tulevaisuuteni, kun ei tiedä kuinka paljon oikeasti menee enemmän veroja. 24 vai 50 e vuodessa?
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oletko varma, että joudut? Tänään Hesarissa puhuttiin 80000 euron vuosituloista... Toisaalta eilen jossain laskurissa 6000 euron kuukausituloilla joutui pulittamaan 54 euroa lisää vuodessa.