Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömästä opiskelijaksi työmarkkinatuella. Miten ilmoitus työttömyysajasta

Vierailija
04.09.2015 |

kun kesken "kauden" alkaa opiskelu?

Minun pitäisi siis jättää työmarkkinatukihakemus torstaina ja tiistaina alkaa koulu. Teenkö tiistaina tuon ilmoituksen ja laitan ruksin kohtaan "Olen aloittanut/aloitan TE-toimiston kanssa sopimani koulutuksen/opiskelun"

vai

teenkö ilmoituksen torstaina normaalisti ja laitan vain ti, ke kohdalle ruksin, että te-toimiston kanssa sopimani opiskelu????

Nyt kokemuksia, miten tuo menee? Piti tulla ohjeet miten toimia, mutta tuosta siellä ei lue mitään

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se kohta jokin muu mihin voi omin sanoin selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla