Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä paljon kannata plussapisteitä kerätä

Vierailija
04.09.2015 |

Kuukauden ostot: 2150 eur.

K antoi tästä hyvästä muhkeat 5 kpl 5 euron kuponkia = 25 eur.

S:stä saa vastaavasta ostomäärästä  5% ostojen arvosta eli 5 x 21,50 = 107,50 eur.

Lisäksi vielä Kitymarketti on kalliimpi kuin S-market.

 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka tiesi nuo plussakortit humpuukiksi heti alusta lähtien?

Vierailija
2/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yksittäisiä plussakorttitarjouksia tulee joskus hyödynnettyä mutta muuten olen keskittänyt ostokseni S-ryhmään ja saan vuosittain bonusta ostoksistani, auton tankkaamisesta ja vakuutuksista (LähiTapiola) reilusti yli 1000 euroa. Pienellä perheelle ei tosin yhtä paljon mene ostoksiin (muutkin kuin vain ruoka) rahaa kuin meidän 5-henkisellä perheellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran hakemassa cm" huipputarjouksia "pari juttua...sit menin prismaan niin täsmälleen samat tuotteet olivat siellä normihintaankin halvemmalla... Daa-a?? Ei enää koskaan citymarkettiin

Vierailija
4/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ostoksia muutenkaan kannata tehdä bonusten perusteella, vaan siellä, missä on halvempaa. Itsellä on Plussa-kortti ja PINS-kortti, käytän niitä kun satun kyseisten ketjujen kaupoissa asioimaan, mutta en koe velvollisuudekseni ostaa esim. pelkästä lähi-K-Marketista. Pisteitä sitten tulee sen verran kuin tulee. Valitettavasti monet tuntuu ajattelevan, että pitää suosia sitä "omaa" ketjua vaikka siellä olisi kalliimpaa.

Vierailija
5/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Silti en lähde päivitäistavaraostoksille 8 km päähän .prismaan, kun lähimpään Citymarkettiin on 3,5 km! Plussapisteistä kertyneet rahat menee meillä muuten lapsen säästötilille.

Vierailija
6/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä? Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa. Vaihdat kauppaa ja sillä selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vuosikausia ostin kaiken k-kaupasta, plussaa tuli 5 euroa per vuosi. Onneksi tuli paikkakunnalle edullisempikin vaihtoehto josta saan melkein kaiken tarvitsemani, ja säästöä k-kauppaan verrattuna tulee varmaan tuo 5 euroa per kauppareissu.

Vierailija
8/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:54"]

Olenko ainoa, joka tiesi nuo plussakortit humpuukiksi heti alusta lähtien?

[/quote]

Et, täällä toinen jolla ei ole koskaan moista ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:54"]

Olenko ainoa, joka tiesi nuo plussakortit humpuukiksi heti alusta lähtien?

[/quote]

Et ole.

Itsellä on sijainniltaan paras kauppa -K-Supermarket Raisio Center- käytännössä boikotissa kalliiden hintojen takia.

Vierailija
10/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noita pisteitä on keräillä. Itse käytän plussakorttia sen takia, että osa tarjouksista on sidottu niiden käyttöön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... mä käyn cittarissa kun tykkään sen valikoimasta ja sijainnista. Lisäksi saan sähköstä kilpailuttamaltani yhtiöltä lisäksi plussaa.

-> 200€ vuodessa plussaa siitä että on pakko käydä kaupassa ja ostaa sähköä.

Vakuutuksista kerään bonusta sen 5%, kaikki vakuutuslaskut tulee samassa kuussa jotta tuo 5% täyttyy. Äässin kortti maksoi itsensa takaisin jo ensimmäisenä vuonna.

 

Lidlissä käyn harvakseltaan...mutta sieltä ei saa kaikkea enkä tykkää käydä useassa kaupassa ravaamassa.

Vierailija
12/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon kuponkeja ja pisteitä. Käyn Lidlissä, saan sen alennuksen heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]

Mä inhoon kuponkeja ja pisteitä. Käyn Lidlissä, saan sen alennuksen heti.

[/quote]

Nimenomaan, miksi tehdä säännöllisistä ruokaostoista (joista nyt muutenkin on hupi kaukana) vaikeampaa asiakkaille, jotka mitään bonussysteemiä eivät ole koskaan tahtoneet?

Vierailija
14/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]

Mä inhoon kuponkeja ja pisteitä. Käyn Lidlissä, saan sen alennuksen heti.

[/quote]

Nimenomaan, miksi tehdä säännöllisistä ruokaostoista (joista nyt muutenkin on hupi kaukana) vaikeampaa asiakkaille, jotka mitään bonussysteemiä eivät ole koskaan tahtoneet?

[/quote]

Mulla on tullut bonukset suoraan tilille, joten en ole kokenut mitenkään hankalana, mutta se vaan ettei siitä yhdestä vitosesta nyt iloakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:30"]

Mulla on tullut bonukset suoraan tilille, joten en ole kokenut mitenkään hankalana, mutta se vaan ettei siitä yhdestä vitosesta nyt iloakaan ole.

[/quote]

Joo, etenkin kun siitä saadusta vitosesta olet maksanut min. 6 euroa ekstraa jo ruoan hinnassa.

Vierailija
16/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sittarissa on ainakin ihan mahtavia tarjouksia, taitavat tosin olla kauppakohtaisia. Esim eilen 2,99 pizza minkä hinta normaalisti 7,99

4 pussia eurolla pakastejuttuja mitkä normaalisti maksavat 2,99 pussi.

jne. Koskaaan ei ole se tarjouksessa mitä sinne on menossa hakemaan, nuokin on lavoina keskellä käytävää ja loppuvat aika äkkiä