Eipä paljon kannata plussapisteitä kerätä
Kuukauden ostot: 2150 eur.
K antoi tästä hyvästä muhkeat 5 kpl 5 euron kuponkia = 25 eur.
S:stä saa vastaavasta ostomäärästä 5% ostojen arvosta eli 5 x 21,50 = 107,50 eur.
Lisäksi vielä Kitymarketti on kalliimpi kuin S-market.
Kommentit (16)
Jotain yksittäisiä plussakorttitarjouksia tulee joskus hyödynnettyä mutta muuten olen keskittänyt ostokseni S-ryhmään ja saan vuosittain bonusta ostoksistani, auton tankkaamisesta ja vakuutuksista (LähiTapiola) reilusti yli 1000 euroa. Pienellä perheelle ei tosin yhtä paljon mene ostoksiin (muutkin kuin vain ruoka) rahaa kuin meidän 5-henkisellä perheellä.
Kävin kerran hakemassa cm" huipputarjouksia "pari juttua...sit menin prismaan niin täsmälleen samat tuotteet olivat siellä normihintaankin halvemmalla... Daa-a?? Ei enää koskaan citymarkettiin
Ei ostoksia muutenkaan kannata tehdä bonusten perusteella, vaan siellä, missä on halvempaa. Itsellä on Plussa-kortti ja PINS-kortti, käytän niitä kun satun kyseisten ketjujen kaupoissa asioimaan, mutta en koe velvollisuudekseni ostaa esim. pelkästä lähi-K-Marketista. Pisteitä sitten tulee sen verran kuin tulee. Valitettavasti monet tuntuu ajattelevan, että pitää suosia sitä "omaa" ketjua vaikka siellä olisi kalliimpaa.
Ok! Silti en lähde päivitäistavaraostoksille 8 km päähän .prismaan, kun lähimpään Citymarkettiin on 3,5 km! Plussapisteistä kertyneet rahat menee meillä muuten lapsen säästötilille.
No mitä väliä? Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa. Vaihdat kauppaa ja sillä selvä.
Minäkin vuosikausia ostin kaiken k-kaupasta, plussaa tuli 5 euroa per vuosi. Onneksi tuli paikkakunnalle edullisempikin vaihtoehto josta saan melkein kaiken tarvitsemani, ja säästöä k-kauppaan verrattuna tulee varmaan tuo 5 euroa per kauppareissu.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:54"]
Olenko ainoa, joka tiesi nuo plussakortit humpuukiksi heti alusta lähtien?
[/quote]
Et, täällä toinen jolla ei ole koskaan moista ollut.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:54"]
Olenko ainoa, joka tiesi nuo plussakortit humpuukiksi heti alusta lähtien?
[/quote]
Et ole.
Itsellä on sijainniltaan paras kauppa -K-Supermarket Raisio Center- käytännössä boikotissa kalliiden hintojen takia.
Turha noita pisteitä on keräillä. Itse käytän plussakorttia sen takia, että osa tarjouksista on sidottu niiden käyttöön.
Jaa... mä käyn cittarissa kun tykkään sen valikoimasta ja sijainnista. Lisäksi saan sähköstä kilpailuttamaltani yhtiöltä lisäksi plussaa.
-> 200€ vuodessa plussaa siitä että on pakko käydä kaupassa ja ostaa sähköä.
Vakuutuksista kerään bonusta sen 5%, kaikki vakuutuslaskut tulee samassa kuussa jotta tuo 5% täyttyy. Äässin kortti maksoi itsensa takaisin jo ensimmäisenä vuonna.
Lidlissä käyn harvakseltaan...mutta sieltä ei saa kaikkea enkä tykkää käydä useassa kaupassa ravaamassa.
Mä inhoon kuponkeja ja pisteitä. Käyn Lidlissä, saan sen alennuksen heti.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]
Mä inhoon kuponkeja ja pisteitä. Käyn Lidlissä, saan sen alennuksen heti.
[/quote]
Nimenomaan, miksi tehdä säännöllisistä ruokaostoista (joista nyt muutenkin on hupi kaukana) vaikeampaa asiakkaille, jotka mitään bonussysteemiä eivät ole koskaan tahtoneet?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]
Mä inhoon kuponkeja ja pisteitä. Käyn Lidlissä, saan sen alennuksen heti.
[/quote]
Nimenomaan, miksi tehdä säännöllisistä ruokaostoista (joista nyt muutenkin on hupi kaukana) vaikeampaa asiakkaille, jotka mitään bonussysteemiä eivät ole koskaan tahtoneet?
[/quote]
Mulla on tullut bonukset suoraan tilille, joten en ole kokenut mitenkään hankalana, mutta se vaan ettei siitä yhdestä vitosesta nyt iloakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:30"]
Mulla on tullut bonukset suoraan tilille, joten en ole kokenut mitenkään hankalana, mutta se vaan ettei siitä yhdestä vitosesta nyt iloakaan ole.
[/quote]
Joo, etenkin kun siitä saadusta vitosesta olet maksanut min. 6 euroa ekstraa jo ruoan hinnassa.
Meidän sittarissa on ainakin ihan mahtavia tarjouksia, taitavat tosin olla kauppakohtaisia. Esim eilen 2,99 pizza minkä hinta normaalisti 7,99
4 pussia eurolla pakastejuttuja mitkä normaalisti maksavat 2,99 pussi.
jne. Koskaaan ei ole se tarjouksessa mitä sinne on menossa hakemaan, nuokin on lavoina keskellä käytävää ja loppuvat aika äkkiä
Olenko ainoa, joka tiesi nuo plussakortit humpuukiksi heti alusta lähtien?