Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa lapsen...

Vierailija
04.09.2015 |

Itseäni lähinnä hirvittää. En ole ikinä ollut mitenkään äidillinen ihminen eikä vauvakuume piinaa. En silti ole mikään lastenvihaaja enkä pidä ajatusta täysin poissuljettuna. Ikää on ja ratkaisuja pitäisi tehdä. Voisitteko muut, jotka olette epäröineet lasten tekemistä kertoa kokemuksianne lapsiperhe-elämästä? Hyviä ja huonoja, kummistakin on varmasti apua. Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä