Henkinen ihastus hyvännäköiseen
Tunteiden setviminen ja ajatusten pyörittely on minulle luontaista, niinpä haluan nyt jakaa teille tämän: On mahdollista olla ihastunut pelkästään henkisesti ulkoisesti hyvin, siis erittäin viehättävänä pitämäänsä ihmiseen, vaikka normaalisti olisin takuulla ihastunut myös ja etenkin fyysisestikin hänen kaltaiseensa ihmiseen. Se mitä haen takaa, niin ihmettelen nyt tätä itsessäni, ei tässä ole päätä eikä häntää. Ensin nimittäin kiinnitin huomioni hänen kiehtovaan ulkonäköönsä, hän on ihana. Ei kuitenkaan mitään värähdystä sen enempää. Sitten huomioin hänen viehättävän tapansa olla, eli puhua, elehtiä, hänen habituksensa. Ja nyt kun tiedän että hän on superfiksu, minkä ennalta vahvasti arvasinkin, huomaan olevani kiinnostunut hänestä vain sillä tasolla kuten potentiaalisista ystävistä ollaan. Mitä?? Hänhän on suorastaan upea ja silmäni lepäävät hänessä kaikin tavoin aina kun näemme, mutta minua kiinnostaa vain hänen mielensä. Piti sitten tämäkin päivä elää ja nähdä! :D Tosin jos hän lähestyisi minua avoimen seksuaalisin aikein nykyisen tapansa sijasta, niin voisihan olla että tämä asenneilmasto muuttuisi taholtani? En tiedä! Ehkä tämä on itsesuojeluvaistoa pohjautuen vanhoihin menneisiin jo pois käsiteltyihin pettymyksiini. On miten on, kunhan ihmettelen.
Kommentit (4)
Mulla on kyllä tapana hakea takaa, anna mun kuule rauhassa vaan hakea! :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:40"]
Sulla on ihan pimeetä sepustusta.
[/quote]
Vai niin. Ei sitten hirveästi eroa kanssakirjoittajien tuotoksista.
Ai niin, siis harmittaako sua enemmän se kun et itse ole hyvännäköinen, vai se kun et itse ole kovinkaan fiksu?
Se on "ajaa takaa".