Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämmönen huonon

Vierailija
04.09.2015 |

olon aallot voi johtua. Munasarjojen kohdalla siis kourasee sillee oudosti. Ei satu kuitenkaan. Samaan aikaan tulee ällötys oksetus olo. Nämä tulee ja menee ja kestää aina vaan sen pienen hetken. Ei edes viittä sekuntia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään edes arvauksia mistä vois johtua? En nyt kipeäksi itseäni tunne niin en ainakaan vielä lääkäriin viitsi.

Vierailija
2/3 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio voisi olla yksi syy. Tuo kuvailemasi kuulostaa kyllä kuitenkin enemmän suolistoon/vatsaan liittyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio kävi itselläkin mielessä ensin. Mutta tätä on nyt jatkunut kolmatta päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän