Seiskan pin up missikilpailun voittaja valittu!
Kommentit (6)
Olipa yllätys että voittaja on selkeästi ylipainoinen. Ei, tämä ei ole läskivihaa, vaan toteamus siitä että lähes aina tämän sortin kisat voittaa ylipainoinen, onko se joku salajuoni. Kaunis tyttö joka tapauksessa.
Pin upin tarkoitus lienee että kaikenlaisilla vartaloilla varustetut voivat kilpailla.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:20"]
Ei, tämä ei ole läskivihaa,
[/quote]
Ei, ei!
Valitettavasti näyttää siltä, että media ja yleinen mielipide (ainakin väestön ylipainoisten osalta) on mennyt siitä laihuuden ihannoinnista toiseen ääripäähän. Toki se langanlaihojen mallien ihannointi olikin älytöntä, mutta niin on selvästi ylipainoistenkin. Vaikka ylipainoiset väittävät olevansa terveitä, sinut itsensä kanssa, näyttävän upeilta, niin ongelmia kyllä on todennäköisesti tulossa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:13"]
Onpas nätti kasvoiltaan.
[/quote]
Enpä sanosi, kun ylipaino on väärsitänyt kasvojenkin piirteet. Tämä siis minun mielipiteeni. Muut saa olla eri mieltä.
Onpas nätti kasvoiltaan.