Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette osta possun jauhelihaa?

Vierailija
04.09.2015 |

Oliko tälle joku selitys, en saanut edell. ketjussa vastauksia? Itse syön possua, lammasta, riistaa ja nautaa. Naudanlihan syönti on vähentynyt todella paljon, teen bolognesekastikkeen ja lihapulliin käytän joskus osan naudan lihaa. Muuten ei mene mihinkään. Riistan on pakko lisätä possun jauhelihaa, muuten on liian kuiva. Myös lihapulliin jne rasvan takia pakko lisätä possua. Laatikkoruuissakin naudanliha pelkästään on erittäin kuivaa. Lammas ei kaipaa kaveria jauhettuna.

 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää possun mausta. Varsinkin porsaanjauhelihassa on navetan maku.

Vierailija
2/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia kun se on haram.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:05"]

En tykkää possun mausta. Varsinkin porsaanjauhelihassa on navetan maku.

[/quote]

Ok, et varmaan syö joulukinkkua, leikkeleitä leivän päällä, grillaa koskaan kesällä porsaan lihaa jne

Vierailija
4/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei kukaan syö punaista lihaa.

Vierailija
5/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loukkaa naapuriamme.

Vierailija
6/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain ihmislihaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:05"]

En tykkää possun mausta. Varsinkin porsaanjauhelihassa on navetan maku.

[/quote]

Miten porsaanjauhelihassa on navetan maku kun porsas on kasvanut sikalassa?

Vierailija
8/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä eikä kukaan meidän perheestä syö lihaa, turha sitä olisi ostaa. En ole koskaan pitänyt possua ruokana, eläimiä ne on aika kivoja, niin koiramaisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possun jauhelihassa vastemielinen haju, voimistuu paistettaessa! 

Vierailija
10/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:05"]

En tykkää possun mausta. Varsinkin porsaanjauhelihassa on navetan maku.

[/quote]

Ok, et varmaan syö joulukinkkua, leikkeleitä leivän päällä, grillaa koskaan kesällä porsaan lihaa jne
[/quote] Siis olet ruokailutottumuksiltasi niin vajaa, että pidät possua ainoana grillattavana? (Leikkeleitäkin saa kaikista lihottaa ja jopa lihattomina)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pidä possun mausta tai mauttomuudesta). Mausteita käytän vain lihan oman maun korostamiseen, possu hailua. En syö myöskään kinkkua, possuleikkeleitä jne. Pidän erityisesti lampaasta ja naudastakin. Riista ihan parasta ja maukkainta. Mauteina pippuri ja suola. Eniten syön kyllä kasviksia ja kalaa, niissäkin oma maku ennen mausteita. Mutta makunsa kullakin.