Lue keskustelun säännöt.
e-lasku sonera säästöpankki
06.04.2014 |
Olen lukuisia kertoja yrittänyt saada Soneran laajakaistalaskua e-laskuksi siinä onnistumatta. Olen Säästöpankin asiakas. Olen myös ollut useita kertoja yhteydessä sekä pankkiin että laskuttajaan, ei vaan tunnu onnistuvan. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moromoro,
Tuleeko kytkennän yhteydessä mitään virheilmoituksia, vai näyttääkö se näennäisesti onnistuvan mutta ei kuitenkaan toimi? Uskoisin että olette poistaneet kertaalleen kaikki meihin ja e-laskuun viittaavat verkkopankista ja aloittaneet homman ihan alusta?
Yksi yleinen probleema e-laskun kytkennässä on väärä laskutusaihe. Jos kyseessä on matkapuhelinlasku laskutusaihe on silloin "Matkapuhelin tai nettitikku", kun taasen laajakaista ja yhteislaskun kohdalla se on "Laajakaista, lanka- ja yhteislasku".
Kerrothan miten asia etenee, kyllähän tuo pitää saada kuntoon :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.