Lue keskustelun säännöt.
Mä bongasin sut tänään
Kommentit (5)
En mä mikään harvinainen harakkalaji ole. Mitäs siitä tykkäät?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:02"]
En mä mikään harvinainen harakkalaji ole. Mitäs siitä tykkäät?
[/quote]
ei harakka kovin harvinainen ole.
Bongasin sut tänään ja kulman takana aloin laulaa ja tanssia kuin Pharrell Williams!
Niin, toivot varmaan että se heilauttaisi minua jotenkin. Ja kuten aina, minä olin rakkaitteni kanssa, sinä yksin.