Lue keskustelun säännöt.
Vittumainen mies mulla
09.03.2007 |
Voitti laivaliput eikä halua lähteä,ja kun minä ehdotin että voin lähteä kaverini kanssa lapset mukana niin ei sovi! Et ainakaan mun lipuilla mene,no,kun sanoin että ostan omat niin mies suuttui kamalasti.
Paska ukko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mustasukkaiset ja pihit on hirveimpiä :/