Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittumainen mies mulla

Vierailija
09.03.2007 |

Voitti laivaliput eikä halua lähteä,ja kun minä ehdotin että voin lähteä kaverini kanssa lapset mukana niin ei sovi! Et ainakaan mun lipuilla mene,no,kun sanoin että ostan omat niin mies suuttui kamalasti.

Paska ukko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaiset ja pihit on hirveimpiä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan