Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota monen kasvatustyyliin:
14.08.2015 |
lapsille puhutaan, mutta ei katsota lasta vaan äiti katselee seinille, puhelimeen jne. Lasta komennetaan samalla tyylillä, puhutaan ilmaan että äläs nyt pompi ja lapsi vaan jatkaa touhujaan. Olen tämän huomannut käydessäni kahviloissa, leikkipuistoissa, äiti-lapsikerhoissa jne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Taitaa olla suomalainen tapa ja tällä saadaan näitä ilmeettömiä lapsia, joihin en törmää missään muualla kuin Suomessa.