Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakelin PlusTv!!

Vierailija
04.05.2012 |

Hommattiin PlusTv:n kautta CAnal + Total-kanavapaketti.



20.4 alkaen on laskutettu, ja reilun viikon ajan silloin kun kortti saatiin, näkyi mm. eurosport ja juniori -kanavat.



pakettiin kuuluu mm jääkiekko 24/7, ja canal + kanavia (series, fakta tms).



mikään näistä ei näy nyt!!! prkl ja pelit alkaa tänään!! aamulla näkyi ehkä viisi minuttia kanavaa.



Ei käyttöoikeutta lukee vaan mustalla ruudulla!!



ollaan tehty vaikka mitä mitä nettisivuilla käsketään, otettu kortti pois, haettu kanavat, johto seinästä, odotettu tunti jne.



asiakaspalveluun ei tietenkään pääse, ollaan soitettu kymmeniä kertoja ja aina vain piip piip piip ei verkkoa tms.



kyllä on helvetti viimeinen kerta kun otan tuollaisia kanavapaketteja. ok, asumme korvessa, mutta eurosport ja juniori näkyivät todella hyvin ja laadukas kuva, eivät pätkineet yhtään. Tottakai näkyi, kun ilmaiseksi näyttivät, mutta jos tilattais ne kanavat ja maksettais, ei näkyis mitään varmaan. Nyt ei siis näy kuin peruskanavat, maksuttomat, siis yle, mtv3 jne jne.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sattuiko sun kohdalle vaan harvinaisen huonosti työnsä tunteva asiakaspalvelija, eihän ne muut kanavat näy kenelläkään kuin sen viikon :D yrittävät koukuttaa ihmisiä ostamaan lisää...

Vierailija
2/19 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitäisi näkyä ja olette maksaneet niin sitten vaan jonotusta. Sitä saa välillä Welhonkin kanssa harrastaa vaikka kuinka asuu keskellä Helsinkiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sattuiko sun kohdalle vaan harvinaisen huonosti työnsä tunteva asiakaspalvelija, eihän ne muut kanavat näy kenelläkään kuin sen viikon :D yrittävät koukuttaa ihmisiä ostamaan lisää...

Ymmärsit nyt väärin!!

Olemme maksaneet canal + total -paketin.

Pakettiin kuuluu muutaman canal + kanava ja se mm jääkiekko 24/7, ja NÄMÄ PAKETTIIN KUULUVAT KANAVAT EI NÄY!!! olen maksanut laskun ajalta 20.4-31.5.

Kerroin, että juniori ja eurosport näkyivät silloin alussa noin viikon, ja sehän oli tietysti mainostamista, eihän niiden pidäkään näkyä kun en ole niitä tilannut/maksanut, vaan tuohon pakettiin kuuluvat kanavat, mutta kun ei näy mitkään vaikka maksettu!! siksi sanoin että ne näkyivät, että jos joku luulee ettei näy tällä alueella niin ainakin sen mainostamisen ajan näkyi tosi hyvin..

t. saakelin hermona oleva ap

Vierailija
4/19 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän nyt ei ole Plus TV:n asiakaspalvelun vika.

Vierailija
5/19 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän nyt ei ole Plus TV:n asiakaspalvelun vika.

mutta siis koko ajan pientä varattu-ääntä kuului, itse kokeilin soittaa kahdesta puhelimesta ja mies yhdestä.

pääsin äsken läpi sinne, ja olin ihan hermona.

onneksi sieltä vastasi aivan ihanan rauhallinen nuori mies joka selitti rauhallisesti mitä pitää vielä kokeilla ja missä järjestyksessä. mies saa sitten kokeilla heti kun tulee kotiin töistä. saatas kanava kuntoon ennen kuin suomen peli alkaa.

täytyy sanoa, että hyvin jaksoi olla rauhallinen eikä yhtään hermostunut se nuori mies siellä langan toisessa päässä vaikka minä vaahtosin täällä :D

kiitin lopuksi ja toivotin jaksamista, tuskin olen ainoa kuka sinne yrittää soittaa tänään ja purnuttaa. ja sanoin, ettei tämä ole tietenkään hänen vikansa millään tavalla.

t- hieman rauhoittunut ap

Vierailija
6/19 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus-tv suomen paskin kanavien jakelija.huijareita.laskutetaan miten sattuu,peritään myöhästymis maksu, vaikka ei ole tullut ensimmäistäkään laskua.jos soitat asiakaspalveluun,maksaa perkeleesti.unohtavat laskusta hyvitykset,taas pitää soittaa kallista! plus miinus nolla. En suosittele kenellekkään,tietää vaan stressiä,aivan perseestä. Miksi pitäis maksaa yli hintaa parista kanavasta,täytyy etsiä joku parempi keino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden takaa hakee perimistoimisto laskuskuja, joita ei edes ole olemassa...kahden kuukauden maksut plus jotain omituisia pienempiä summia. Katkaisvat palvelun, koska hajamielisyyttäni mokasin yhden laskun, joten mistä laskuttavat. Olen kuullut tätä tapahtuvan enemmänkin.

Vierailija
8/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todella asiakaspalvelian vika jos hommateitoimi syy myyjissä tai pikemminkin tuotteiden suunnittelioissa tekevät liian monimutkaiseksi yksinkertaisista asioista dna tv/netti kus.vat ihmisiä ei enää koskaan mitään dnalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kannattaa olla ihan tyynenä asiakaspalveluun soittessa vaikka olis mitä ongelmia tuotteen kanssa. Itse oon aspassa töissä ja kun siinä vastaa päivän aikana n. 120 puheluun niin ei jaksa oikein välittää vaikka asiakas huutaisi täyttä häkää luurin päässä "ei näy, ei toimi" Se ei kuitenkaan missään nimessä ole asiakaspalvelijan vika :) Parasta apua saat, kun kerrot rauhassa ja asiallisesti ongelman

Vierailija
10/19 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua,kuinka millään firmalla on varaa v..ttuilla asiakkailleen.Plustv ei välitä asiakastyytyväisyydestä pätkääkään vaan siitä,että saavat kiskoa irti mahdollisimman paljon rahaa.Joustavuutta firmasta ei löydy pätkääkään!Unohdettiin ukon kanssa plustv lasku mainospinon alle ja maksettiin se pari viikkoa myöhemmin.Muistutuslaskua ei tosin ehtinyt edes tulla.Seuraava lasku kun tuli niin siinä laskutettiin etukäteen 2 kuukautta.Ukko soitti ja sanoi,että miksei sitä voi maksaa normaalisti kk kerrallaan kuten tähän asti...vastaus oli jyrkkä EI.Ukko sanoi irtisanovansa koko paskan ja siihen he tyytyväisenä vaan tuumasivat,että siitä vaan."HIENOA" asiakaspalvelua...luokatonta asiakaspalvelua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua,kuinka millään firmalla on varaa v..ttuilla asiakkailleen.Plustv ei välitä asiakastyytyväisyydestä pätkääkään vaan siitä,että saavat kiskoa irti mahdollisimman paljon rahaa.Joustavuutta firmasta ei löydy pätkääkään!Unohdettiin ukon kanssa plustv lasku mainospinon alle ja maksettiin se pari viikkoa myöhemmin.Muistutuslaskua ei tosin ehtinyt edes tulla.Seuraava lasku kun tuli niin siinä laskutettiin etukäteen 2 kuukautta.Ukko soitti ja sanoi,että miksei sitä voi maksaa normaalisti kk kerrallaan kuten tähän asti...vastaus oli jyrkkä EI.Ukko sanoi irtisanovansa koko paskan ja siihen he tyytyväisenä vaan tuumasivat,että siitä vaan."HIENOA" asiakaspalvelua...luokatonta asiakaspalvelua!

Vierailija
12/19 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon verran yritetty kaikenlaisia kikkoja jotta saatais canal+ kanavat näkymään, kaikki muuta näkyy kyllä. Asiakaspalveluun jonotettu ja mikään ei auta. H..tti en kyllä maksa senttiäkään tälaisesta huijauksesta. Kisat kohta jo ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon verran yritetty kaikenlaisia kikkoja jotta saatais canal+ kanavat näkymään, kaikki muuta näkyy kyllä. Asiakaspalveluun jonotettu ja mikään ei auta. H..tti en kyllä maksa senttiäkään tälaisesta huijauksesta. Kisat kohta jo ohi.

Vierailija
14/19 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin meneväni ulkomaille ja pyysin tauottamaan ko ajan kuten vuosi sitten. Nyt siihen sai maksuttomana vain kuukauden. Kun olen seurannut nettipankissa laskutusta, joka kuukaudelta on summa viety.Yhteyttä ei saa millään konstilla. Soittamista en ole yrittänyt,koska se tulisi jo kalliimmaksi kuin kkmaksu. Vaihdoin seuraavan e-laskutuksen kuukautta myöhemmäksi. matkailija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhih hih itse tässä googlailen kyseistä paikkaa (suunnittelen kortin tilausta) ja tämä sama laskutäti näyttää riehuvan jokaisella palstalla oikein identtisen viestin kera joten kopioinpa omani minkä muualle laitoin, aika huvittavaa (itse olen ollut siis myös asiakaspalvelussa töissä, aivan eri toimeksiantajalla joka ei tv:een liittynyt millään lailla, mutta sielläkin sai näitä lasku-höyrypäitä kestää -harmi ku asiakas on muka aina oikeessa vaikka ois todella väärässä :D)

 

"Itse en tajua ihmisiä jotka eivät maksa laskuja ajallaan ja sitten kehtaavat vielä kiukutella! HÄVETKÄÄ! En itsekään kyllä haluaisi omalle firmalleni tuollaisia asiakkaita. Missä oli viestisi logiikka, vai ymmärsinkö toden totta oikein;

-maksatte laskun myöhässä
-tämän vuoksi saatte laskun kuluvalta ajalta miltä maksu oli myöhässä sekä
tulevalta kuulta
-soitatte asiakaspalveluun asiasta ja syytätte firmaa
-haluatte irtisanoa kun kiukuttelunne ei mene läpi
-kiukuttelette siitä että tuote pyytämällänne tavalla irtisanottiin

Hohhoijakkaa ja haukoitus tuollaiselle toiminnalle.

Sen sijaan ymmärrän sen että irtisanomisajat ja sopimuskaudet tulee monelle vanhukselle yllätyksenä kun nuoret puhelinmyyjät ei niitä aina hoksaa tarpeeksi huudella ja korostaa. Mutta kuten joku jo hoksasi sanoa, kannattaahan ne sopimuspaperit lukea!"

Vierailija
16/19 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2012 klo 21:34"]

Jep. Kannattaa olla ihan tyynenä asiakaspalveluun soittessa vaikka olis mitä ongelmia tuotteen kanssa. Itse oon aspassa töissä ja kun siinä vastaa päivän aikana n. 120 puheluun niin ei jaksa oikein välittää vaikka asiakas huutaisi täyttä häkää luurin päässä "ei näy, ei toimi" Se ei kuitenkaan missään nimessä ole asiakaspalvelijan vika :) Parasta apua saat, kun kerrot rauhassa ja asiallisesti ongelman

[/quote]

 

Vanha ketju, mutta kuvastaa hyvin tuon asiakaspalvelun asenteen "ei kiinnosta". Sitten mietitään, miksi se asiakas sinne luuriin karjuu.

Ei ihme, että noihin aspoihin yleensä valikoituu se aines, joka ei missään muualla pärjää.

 

Vierailija
17/19 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otatte noita maksullisia paketteja. Livestreameja on joka maassa ja minä katson kisat ruotsin kanavilta, läppäri vain kiinni televisioon usbilla.

Vierailija
18/19 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:16"]

Miksi otatte noita maksullisia paketteja. Livestreameja on joka maassa ja minä katson kisat ruotsin kanavilta, läppäri vain kiinni televisioon usbilla.

[/quote]

 

Läppäri? Kuva jotain 15-tuumainen? Enhän minä huonoilla silmilläni edes näkisi sellaisesta mitään. Meillä on olohuoneessa 40-tuumainen töllö, jota katsotaan parin metrin päästä ja siitä kuvasta sentään erottuu niin kuva kuin tekstikin. Kanavapakettina meillä on Soneran Surf, jossa on reilusti kanavia ja reilusti katsottavaa. Ei valittamista.

Vierailija
19/19 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:16"]

Miksi otatte noita maksullisia paketteja. Livestreameja on joka maassa ja minä katson kisat ruotsin kanavilta, läppäri vain kiinni televisioon usbilla.

[/quote]

 

Läppäri? Kuva jotain 15-tuumainen? Enhän minä huonoilla silmilläni edes näkisi sellaisesta mitään. Meillä on olohuoneessa 40-tuumainen töllö, jota katsotaan parin metrin päästä ja siitä kuvasta sentään erottuu niin kuva kuin tekstikin. Kanavapakettina meillä on Soneran Surf, jossa on reilusti kanavia ja reilusti katsottavaa. Ei valittamista.

[/quote]

 

Ai, nyt vasta huomasin, että usbilla kuva televisioon. Näh, ei kiinnosta sittenkään kuunnella ruotsin kielen mongerrusta. Minä olen tyytyväinen meidän tilanteeseen.

 

18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi