Lue keskustelun säännöt.
Mun mielestä AP on todella idiootti ja jakomielitautinen. Mutta äärimmäisen ahkera kirjoittelemaan näitä viestejä!!!!!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vikkelät sormet sillä! *reps*kops* :D
En ois uskonu, fiksuna miehenä oon pitäny....