Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun vatsaa vaivaa? Keliakiaa? Allergiaa? Laktoosi-intoleranssia?

Vierailija
01.03.2007 |

Nyt viimeisen vuoden aikana vatsani on alkanut toimimaan vähän liiankin vilkkaasti. On todella epämiellyttävää yölläkin mennä vessaan " isolle asialle" . Uloste on lisäksi löysää ja runsasta. Välillä on vaikeuksia ehtiä vessaan. Oireet alkoivat oikeastaan kuopuksen odotusaikana ja pysyneet sen jälkeeen :/ Mikä avuksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan