Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi S-ryhmä ei alenna S-marketien hintoja?

21.01.2015 |

Prismoja on Suomessa 64 kpl ja vertailun vuoksi esim. Lidlejä 141

Samoin miksi tuotteista ja elintarvikkeista vain pienen osan hintoja lasketaan, 100-400:n tuotteen, kun nimikkeitä on kymmeniätuhansia?

Onko tässä tarkoituksena vaan saada asiakkaita vedettyä mielikuvilla Prismoihin, jotta saadaan myytyä heille erikoistavarakaupan tuotteita enemmän?

Onko kyseessä kuitenkin vaan ihan normaalista hinnanvaihteluista, johon on vaikuttanut Euroopanlaajuinen lihan ylituotanto, Valiolta vapautunut tuotantokapasiteetti Venäjän pakotteiden myötä ja logistiikan ja kuljetuskustannusten sekä kiinteistönhoitokukujen halpeneminen polttoaineiden hintojen ja öljyn halpenemisen myötä.

Onko tämä kuitenkin ihan normaali markkinointikampanja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alensihan? :D

Vierailija
2/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä laskee 400 ruokatarvikkeen hintaa Prismoissa ja 100 ruokatarvikkeen hintaa S-marketeissa.

Vierailija
4/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Koot alentavat, Lidlit alentavat...

 

Ja kyllä, kaikki haluavat asiakkaansa juuri omaan ketjuun.

Vierailija
5/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun vilkaisin niin ainakin Oltermanni ja kotimainen kevyt-maito olivat saaneet ne uudet halvemmat hinnat S-marketissa. Ja uskon kyllä että uusien hintojen ideana on myös tavoite saada lisää asiakkaita. Vaikka ihmiset ostavat näitä halvempia tuotteita, tuottaa kauppa vähintään yhtä hyvin kuin ennenkin, sillä asiakkaita käy enemmän ja heistä suurin osa varmasti ostaa myös tuotteita joiden hinta ei alentunut. Jos nyt lopulta sitten edes käy enemmän asiakkaita kun muutkin alensivat hintoja...

Vierailija
6/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntikikka.

Mitä nyt 100 tuotteen hinnan alentaminen vaikuttaa, jos tuote on vaikka kardemumma, jota ei ihan litroittain tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi