Lue keskustelun säännöt.
Mikä ok-talo (Älvsby, Jukka-talo?)?
28.02.2007 |
Talo, jonka tietoja etsin on siis n. v. 2000 rakennettu, talomallistosta en tiedä. Ko. firmojen nettisivuilla on vain v. 2007 talomallit esillä. Onko johonkin koottu eri talomalleja vuosienkin takaa?
En voi mihinkään soittaa, koska talo ei ole myynnissä, ainakaan vielä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla