Mitä ajattelet potkunyrkkeilyä harrastavasta äidistä?
Vai onko siinä yhtälössä mitään outoa? Kahden pienen lapsen äiti käy hakkaamassa ja potkimassa kehässä?
Kommentit (7)
ennen lapsen syntymää:) Raskausajaksi piti vaihtaa laji kuntonyrkkeilyyn, jottei tule potkuja vatsaan. Aivan loistava laji, pitää erityisesti hartiat ja niskan kunnossa ja vetreänä ja pepun piukkana. Valitettavasti itse en pääse enää kehään, ku tänne pikku kaupunkiin muutettiin:(
Ovat yleensä muutenkin nuorekkaita ja sporttisia tyyppejä. Ei mitään pitsinnyplääjiä.
Saa varmaan treeneissä purettua aggressiot ja jaksaa olla kärsivällinen lastensa kanssa.
Minun suosikkijumppani on muuten bodycombat...
Nyt odottelen mahan lähtöä, että pääsisi itsekin salille - ja vielä kun löytäisi aikaa ...
Kotona tehokas, hyväntuulinen, lasten kanssa leikkivä ja miehen kanssa älyllisesti keskusteleva terveellistä ruokaa laittava, työssä käyvä äiti. (Eli suunnilleen itseni vastakohta)
Jaksaa paremmin lasten kanssa. Stressikin purkautuu säkkiin.