Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän joidenkin on mahdotonta ajatella että Jumala

Vierailija
28.10.2007 |

on olemassa? Jos ajatellaan miten valtava avaruus on niin miksi siellä ei voisi olla Jumalaa, Jeesusta, enkeleitä yms

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

xenua tai et:tä?

Vierailija
2/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin kun minä tuossa keväällä rukoilin tosi ahkeraan ja tutkin raamattua, niin tulin viimein raskaaksi.

Uskon, että Jumala kuuli minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskautuminen tapahtuu raamattua tutkimalla.

Vierailija
4/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Nimittäin kun minä tuossa keväällä rukoilin tosi ahkeraan ja tutkin raamattua, niin tulin viimein raskaaksi.

Uskon, että Jumala kuuli minut.

Jos et, niin sittenhän tuo on IHME! Hallelujaa!

Jos sekstailit - niin sattumaa!

Vierailija
5/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja raskautuminen tapahtuu raamattua tutkimalla.

Vierailija
6/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mene läpi tämä selitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen työhaastatteluun voin kiittää Luojaa jos se menee hyvin. Voin pyytää voimaa ja oikeita sanoja eri tilanteisiin. Kun lähden ystävien kanssa päivälliselle voin pyytää mukavaa iltaa ja hyvää mieltä.



Kun voitan arvasta 50e tiedän ketä kiittää.



Kun asiat eivät mene hyvin tiedän keneltä pyytää voimaa ja apua. Vielä kertaakaan en ole jäänyt yksin ongelmieni kanssa.

Vierailija
8/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko kanssa sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko pieniin vihreisiin marsilaisiin enkä jumalaan. Minusta asiasta pitää olla jonkilaisia todisteita ennen kuin sen varaan kannattaa laskea koko elämänsä.

Vierailija
10/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen hyökkäävä defenssiasenne.



-14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin jäi dinosaurukset? Kun " jumala" loi maan ja kaiken niin loi ihmisen ensimmäisenä, sehän ei pidä alkuunsakaan paikkaansa.

Vierailija
12/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi niistä on todisteita olemassa, joten toi hömppä floppaa heti alkuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin luen Raamattua vertauskuvina. Ja saan siitä voimaa. Minulle usko on henkilökohtainen ja tärkeä asia. En itsekään pidä uskonnon tuputtajista, mutta en kyllä pitänyt aloitusta tuputuksena, lähinnä hieman suppeana maailmankuvana, jolloin ihmetellään omasta poikkeavia näkemyksiä. Mutta samalla linjallahan on moni ei uskova vastaajakin.

Vierailija
14/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menee yli joulupukit,jumalat ja hammaskeijut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittäisi myös eri uskontojen samankaltaisuuden.



25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä