Lue keskustelun säännöt.
Laavalamppu
Kommentit (3)
90-luvun puolella. Jäivät sittemmin erossa miehelleni. Kauniita olivat, siis ne aidot. Muoviset on sika rumia. Lapsiperheeseen en hankkisi. Pelkäisin itse ainakin ihan hysteerisesti että lapset hajottaisivat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta laitoinkin lapsn huoneeseen yövalksi ja on tosi kiva siel :)
Meidän lamppu on 90-luvun puolivälistä:-)
t. 3