Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Allegro-pesuaineesta?

Vierailija
15.10.2007 |

Millaista annostelua käytät?



Käytätkö huuhteluainetta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 70 ml/5 kg koneellinen. Huuhteluainetta vain lakanoihin. Vaaleaan pyykkiin pesuntehostajaa.

Vierailija
2/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan <50 ml tavallista Allegroa tai <30 ml Allegro+-pesuainetta.



Huuhteluainetta käytän joskus, kun kaikki koneessa olevat vaatteet sen kestävät. Ja ihan kaupan huuhteluainetta käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




70ml kuulostaa hirveän paljolta... Olisko koneessa vikaa jos ei pese puhtaaksi?

Vierailija
4/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä koneessa pitäisi olla vikaa, se on aika uusi ja pesee hyvin. En ole varma tuosta kg-määrästä, kone saattaa olla isompikin. Likaisimpaan (" paskavaippa-" ) pyykkiin laitan sen 70 ml, mutta aika usein vähemmän, kuitenkin vähintään 50 ml. Käytän sekä Allegron huuhteluainetta että Comfort Sensitiveä niihin lakanoihin.

Vierailija
5/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ihmiset käyttää ihan liikaa aineita vaikka yleensä puolet riittäisi....

Vierailija
6/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:lle, että ei vaan lähde vauvan sinapit hamppuvaipoista vähemmällä määrällä, en halua käyttää kakasta kellertäviä vaippoja! Meillä on kyllä tosi kovaksi " luokiteltu" kaivovesi käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yritän laittaa vähemmän jos en täytä konetta ihan täysin ja pyykki ei ole niin likaista. Olen huomannut että vähemmälläkin määrällä tulee puhdasta!!!

Vierailija
8/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin huuhteluainetta vaatteisiin, pelkän mukavuuden vuoksi. Lakanat ja pyyhkeet pesin ilman huuhteluainetta.