Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos teidän tarhaikäisillä yskää niin pidättekö kotona?
Kommentit (5)
Mitään muita oireita ei ole, ei kuumetta eikä särkyä mutta kröhänen ja varsinkin heti kun päästään ulos niin yskii paljon. Viikonlopun sairasti ja tänään kotona, mutta huomenna pakko viedä tarhaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sepä juuri kun voi kestää vaikka kuinka kauan, mutta kun eipä oikein onnistu tuo viikkojen kotona olo..
Minä olen juuri parhaillani kotona yskäisen 5-vuotiaan kanssa. Pojalla on hiukan lämpöäkin ja hän on voipunut eli jäi kotiin. Mutta pelkästään yskän vuoksi en ehkä olisi kuin yhden päivän varmuuden vuoksi. Itsellänikin on ollut yskää kohta kolme viikkoa ja perheen nuorimmainen taas yskii läpi infektiokauden. Eli kyllä ne muut oireet ratkaisee tilanteen.
Alue: Aihe vapaa
onko väsyneempi ym..
jaksaako ulkoilla ja olla koko päivän melussa ja touhussa.päiväkodissa kun ei voi rauhassa lepäillä ja olla.