Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
JEE..MÄ SAIN PLUSSAN
14.04.2007 |
EI VOI OLLA TOTTA ET VIHDOIN ONNISTAA...PLUSSA TULI JA TÄTÄ EI VOI USKOA TODEKSI!!! IHANAA!!!!!!!!!
Kommentit (5)
Pidä huolta itsestäsi ja masuvauvastasi!!
nonuli
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikein paljon onnea!!! :)) Upeaa!!! Jouluntähtönen tulossa...
Hyvää vointia!
Voi itku, miten hienoa! Arvelinkin kun luettelit oireitasi, että taitaa siellä olla vauva masussa.. :) Ihanaa!! Onnea vielä kerran!
Ihanaa! Toivon vauvalle paljon tarrasukkia ja liimaa mukaan.
Tari rv 12+2
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ihanaa!!!!! Mahtavaa!!!! Tule odotuspuolelle joulukuisiin?
Hurjan ihanaa, ja taas mä itken....