Lue keskustelun säännöt.
Umbron ulkoiluvaatteet
30.03.2015 |
Onko kellään Umbron ulkoilupukuja käytössä? Suositteletko? Pitääkö ne hyvin tuulta ja vettä? Ei tarvi tuntikausien sateessa lotraamista kestää mutta esim. kävelymatkat päikkärille 15 min / sivu.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on halpa niin ainahan voi kokeilla.