Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi maailmanennätyksissä erotellaan naisten ennätykset?
08.08.2014 |
Mielestäni sukupuolia ei pitäisi jaotella näin suppeasti. Miksi naisille on omat maailmanennätykset? Senkö takia, kun eivät pärjää muuten? Miehet tekevät maailmanennätyksiä, naiset tekevät naisten maailmanennätyksiä. Naisena mua nakertaa suunnattomasti tämä.
Kommentit (5)
Totta. Akat yleiseen sarjaan niin säästetään kustannuksissakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Fyysinen tosiasia on se että naiset ovat usein heikkorakenteisimpia kuin miehet. Käytä aivosoluasi.
Maailmanennätykset = miesten ennätykset. Ei tarvitse puhua erikseen miesten ennätyksistä, ainoastaan naisten ennätyksistä.
Eihän tässä ole puhe pelkästään fyysisestä suorittamisesta? Miehet loistaa melkein kaikessa muussakin!
Alue: Aihe vapaa
Kysytkö ihan tosissasi?