Lue keskustelun säännöt.
Cheekin keikka oli mahtava.
21.09.2013 |
Kyllä oli hyvä. Panostettu, näyttävä. Hyviä esiintyjiä. Cheek on kuulijoilleen nöyrä artisti.
Ihan huippua oli. Olen onnekas, kun sain liput. Tai sain ne ostettua, enkä jäänyt ilman,
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiva kuulla. Tyttäreni oli siellä ja sain 21.30 viestin, että hengissä ollaan mahtavan keikan jäljiltä! Huomenna kuulen lisää varmasti.