Lue keskustelun säännöt.
Onko ultrakevyt untuvatakki
11.10.2013 |
jo vähän last season? Vai tuleeko olemaan pinnalla useamman vuoden?
Mistä olette omanne ostaneet, oletteko olleet tyytyväisiä?
Kommentit (3)
Ihan huippu völikausitakki. Mulla on Jackpotin viime vuodelta eli last season, mutta en kyllä suostu luopumaan siitä hevin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
In tai out, mutta vaellusreissuilla varsin kiva.
Ihan loistava!!! Niin kevyt ja lämpimällä suht viileä, kylmällä lämmin. Ei tietty toimi kunnon pakkasilla.