Jos tuotteessa on hintalappu 36 euroa
mutta kassalla on otettu hinta 40 euroa. Ja kun soitat, saat selitykseksi että oikea hinta on 40 euroa ja erä on vanhaa lähetystä ja että ovat nostaneet tuotteiden hintoja jne.
Kassalla ei tietenkään tätä kerrottu, vaan otettiin 40 euroa, jonka huomasin vasta matkalla kotiin.
Kommentit (5)
Asiakkaan pitäisi saada tuote 36 eurolla. Kaupan pitäs hyvittää se 4 €.
Itse vaatisin myymään sillä hinnalla, mikä on hintalapussa. Kaupan oma vika, kun ei ole laittanut uusia hintalappuja.
Kuluttajan on voitava luottaa hintamerkintöihin, joten olet oikeutettu hyvitykseen. Uhkaa kuluttaja-asiamiehellä, jos eivät muuten taivu. Ohessa linkki kuluttajaoikeuden linjauksiin, jonka loppupuolella on kohta liikkeen hintamerkinnät: http://www.kuluttajavirasto.fi/File/7ee328a1-4fef-4abb-9894-89b6d507539…
Hinnan pitää olla se, mikä on lapussa.
Kyllä hintalapussa pitää olla oikea hinta mutta vaikea siitä enää tuossa tilanteessa on valittaa.
En ehkä jaksaisi neljän euron takia tuon enempää asiaa miettiä.