Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko PS:n mustamaalaajat samoja, joka ennen vaaleja naureskeli heidän menestymismahdollisuuksilleen?

Vierailija
17.12.2011 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan mua mietityttää, miten tämä yksi PS-mustamaalaaja ei osaa keskustella ollenkaan asiallisesti, vaan kaikkien muiden poliittisten puolueiden toimintaa pitää ruotia jotenkin todella rasittavaan ja henkilöönkäyvään sävyyn.



Politiikasta voi keskustella muutenkin kuin haukkuvaan, kiihkoilevaan ja mustamaalaavaan sävyyn.



Tämä siis sinulle, palstan aktiivinen perussuomalaisten kannattaja.

Vierailija
2/2 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo ovat nyt sitten menestyneet?

Nousivat ohi vihreiden ja lopulta saivat yli 2-kertaisen kannatuksen, joten aika paljon tekivät oikeita asioita. Onneksi ovat olemassa, koska muuten nykyinen hallitus ei tekisi mitään vaan myötäilisi vielä pahemmin Euroopassa. Saisivat pistää kapuloita rattaisiin eduskunnassa vieläkin enemmän. Sitä ihmettelin, että kannattivat tuota ihan pimeää YLE-veroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi