Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistatko miltä tuntuu..
Kommentit (4)
Nyt menee miehen kanssa huonosti, tuosta tuntuu olevan ikuisuus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se alkusuhteen huuma on niin ihanaa...harmi että se loppuu. Haaveilen sitä, että lapsi vähän vielä kasvaa ja päästään miehen kanssa kahdestaan jonnekin pienelle lomalle hakemaan edes pala sitä hölmöä rakkautta takaisin :)
Mennyttä ei saa takas mutta muistoja ei voi kukaan viedä pois :)
Ap
Alue: Aihe vapaa
välillä sitä oli juovuttu muustakin.