Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rv21, paljonko tullut kiloja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta nyt rv35 on tullut noin 6 kiloa. Se on ihan suhteellista, mikä on paljon tai vähän raskauskiloissa. Toki se lähtöpainokin vaikuttaa asiaan, yms.
Itselläni oli alussa tosi voimakasta pahoinvointia, siksi sitä painoa ei kertynyt, mutta nyt kun ruoka taas maistuu ja liikkuminen on liitoskipujen vuoksi jäänyt vähiin, niin muutama kilo on tullut siitä. Vauva on nyt jo n. 2,5 kg, lisäksi painoa lisää lapsivesi, istukka, turvotukset yms.
Kyllä se paino jokaisessa normaalissa raskaudessa yleensä tuppaa nousemaan, kannattaa neuvolassa ottaa asia puheeksi jos se mietityttää. :)