Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Keski-ikä on määrittelemätöntä aikaa elämässä, jolloin ihminen ei ole nuori eikä vanha."

Vierailija
26.04.2011 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on oma keski-ikänsä, mutta se ikä tulee tietoon vasta sitten kun henkilö kuolee. Sen voi matemaattisesti laskea kaavalla (ikä kuollessa-ikä syntyessä eli 0)/2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi