Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tekis mieli käydä vakoilemassa miehen fb-viestejä...
18.03.2011 |
tiedän että on viestitelly jonkun vanhan "hoidon" kanssa. tunnustan, oon käyny jo miehen spostissa lukemassa mitä nainen on kirjottanu, mutta en tiiä kehtaanko kirjautua facebookiin kun sen saattaa joku huomata. ollaan riidelty miehen kanssa koko viikko ja suhde on ollut vaakalaudalla. haluisin luottaa mieheen mutta uteliaisuus alkaa viedä voiton.
Kommentit (2)
ja niin on mun tunteetkin. oon jo aloittanu vakoilun ja ainakin nainen on lähettäny vihjailevia viestejä. toisaalta en haluis edes tietää ja haluisin luottaa mutta toisaalta haluisin saada tietää totuuden.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta et itse halua olla luotettava... hmm...