Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Menisitkö Iraniin matkalle jos saisit sinne ilmaisen matkan?
Kommentit (4)
Sinne olen kyllä suunnittelemassa matkaa lähivuosina. Teheranissa, Esfahanissa, Qomissa sekä Persepoliksen kukkuloilla olisi mielenkiintoista käydä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos maan politiikan tulisi olla kunnossa. Olen melko varma, että Iraniin matkustava saa nähdä mahtavaa kulttuuria. Jos saisin rahaa, menisin varmasti.
Sen sijaan Jordania, Egypti ja Israel ovat olleet antoisia matkakohteita.
Alue: Aihe vapaa
Tai joka muutenkin sortaa esim. avioliittolaeissaan naisia.
Enhän olisi mennyt myöskään Etelä-Afrikkaan apartheidin aikana. Miksi menisin maahan, joka vastaavalla tavalla alistaa toista sukupuolta?