Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hain tänään kaksi kissanpentua.
18.08.2010 |
Heti, kun päästin ne kotona lattialle, niin viipottivat meidän nuorimman pojan luokse. Kun poika istu lattialle, niin menivät syliin nukkumaan. Tuli sitten pissahätä ja piti päästä vessaan. Nostin pennut laatikkoon. Heti, kun poika tuli takas, niin molemmat pennut viivana pojan syliin :) Siellä ne nyt nukkuu.
Poika ihmetteli, et pääsenkö mä enää tänään pihalle ollenkaan :D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa