Lue keskustelun säännöt.
Saan tässä kuussa yli 300 euroa säästöön :)
24.08.2010 |
Ihan hyvä summa, kun kuukausipalkka on nettona n. 1350 e ja siitä asumiseen menee jo puolet. Sitä vain alkaa suunnitella kaikkea kivaa pitäen tuota säännöllisenä kuukausittaisena säästötoiveena, mutta eihän se tietysti useinkaan toteudu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hienoa! Pistä tavoitteeksi joku sellainen, minkä pystyy toteuttamaan varmemmin. Yleensä esim. 10% nettotuloista vois olla hyvä tavoite eli pistä tavoitteeksi 135 euroa.
Mitä varten muuten säästät?