Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ihmettä, nurmikko homeessa?!
19.08.2010 |
Onko muilla kokemusta moisesta? Meidän nurmikkoon on tullut muutamaan paikkaan parin viime viikon aikana vaaleita, "nukkaisia" homelaikkuja. Pahimmat ovat terassin vieressä, missä nurmikon kasvu on huonoa, mutta keskemmälläkin on muutamia.
Olisiko täällä paikalla joku puutarhaihminen, joka osaisi kertoa, mistä on kysymys, ja mitä tehdä? Onko maaperä liian tiivis/tuulettumaton niin, että vesi on kovilla sateilla jäänyt pintaan? Onko kysymys jostain kasvitaudista? Miten homma pitäisi hoitaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa