Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu sekaisin näiden Soneran kännykkä- ym. laskujen kanssa

Vierailija
03.08.2009 |

Postilaatikosta tulee paperilaskua, maksukehoitusta, sähköpostiin tulee laskua, verkkopankissa vilahtaa jotain laskuja...



Olen jatkuvasti ihan sekaisin mitä puhelin- ja laajakaistalaskuja olen maksanut jo ja mitä on vielä maksamatta, ja miksi h***ssä niitä tulee joka tuutista. Mulle riittäisi postilaatikosta tulevat vanhanaikaiset laskut, ne osaisin maksaa! Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Olen täysin tuskastunut tähän!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaihtamassa pois soneralta juuri tämän takia.

Vierailija
2/7 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pitäisi vain vähän perehtyä mitä vaihtoehtoja Soneralle olisi matkapuhelinliittymäpuolella.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain paperilasku postin kautta.

Vierailija
4/7 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ruutuja itse hyväksynyt nuo kaikki laskutustavat.

Vierailija
5/7 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi säilyttää maksetutkin laskut, joihin olet merkannut MAKSETTU.

Postilaatikosta tulee paperilaskua, maksukehoitusta, sähköpostiin tulee laskua, verkkopankissa vilahtaa jotain laskuja...

Olen jatkuvasti ihan sekaisin mitä puhelin- ja laajakaistalaskuja olen maksanut jo ja mitä on vielä maksamatta, ja miksi h***ssä niitä tulee joka tuutista. Mulle riittäisi postilaatikosta tulevat vanhanaikaiset laskut, ne osaisin maksaa! Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Olen täysin tuskastunut tähän!

Vierailija
6/7 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilaskusta veloitetaan jotain euro per lasku! Mielestäni se on törkeää.



Olen yrittänyt säästää siirtämällä laajakaistalaskun vain verkkopankkiin tulevaksi. Ne jotenkin vain "häviävät" sieltä jos niitä ei välittömästi maksa kun verkkopankin avaa, enkä löydä niitä enää (Nordealla).



Olen pyytänyt että sähköpostiin ei enää lähetettäisi mitään, mutta edelleen tulee, en tiedä miksi.



Jokaisen asian hoitamiseen pitää jonottaa 10 min SOneran asiakaspalveluun. Niin, ja laajakaista-asioihin erikseen. :-(



ap



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niiin pirun kallis firma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän