Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä luulette, oliko minulla sikalentsu, vai muu lentsu?
16.10.2009 |
Oireet:
- Todella kova kurkkukipu n.4-5vrk
- Kova yskä, joka jatkui viikkoja, ja aiheutti hengenahdistusta
- Päähän koski
- Lämpöilyä (minulla ei ole käytännössä koskaan kuumetta)
- Maha kuralla monta päivää
- Nenä tukossa/vuotava
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että voiko olla sikaflunssa jos ei nouse kova kuume. Mulla erittäin harvoin nousee lämpö. Siis olen joutunut sairaalaan tiputukseenkin vaikka lämpö on ollut n. 38. Itellä myös kukkukipu ja yskä päällä, mutta ei kuumetta.
En kyllä osaa arvoida oliko sikaflunssa sulla vai ei :)